torsdag 19 april 2012

Teckenkarta till "Spela memory"

Jag sprider väldigt gärna goda idéer och här kommer en sådan.
I AKKgruppen på Facebook har Jenny Persson tipsat om en teckenkarta med braatthatecken till Memoryspel och jag fick lov att publicera den i min blogg.  Så här skriver Jenny:
"Den här kartan använder vi vid memoryspel i våra teckengrupper. Antingen i pappersform eller inlagd i Scene & Heard i iPad."
Tyvärr blir bilden väldigt oskarp om jag förstorar den. De tecken som finns med är: Spela memory (rubriken), vem, min tur, din tur, ta, två kort, visa, lika, olika, åt sidan, lägga tillbaka, var, komma ihåg, veta, inte, fuska, slut, hur många?, räkna, vinna, hurra!!


Tack till Jenny Persson som publicerade och till Jessica Eriksson som lovade mig publicera!   =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar!