tisdag 18 oktober 2011

Kontakt med pedagoger inom särskolan önskas!

Återger här en kommentar till ett tidigare inlägg:
Hej!
Jag heter Mirvi Unge Thorsen och har precis startat ett förlag (Askunge förlag, www.askunge.se) som ger ut material i matematik. Vi satsar mycket på material för barn som är i behov av särskilt stöd. Jag söker kontakt med lärare/specialpedagoger som arbetar i grundsärskolan. Om du har kontakter så vore jag tacksam om jag kunde få kontakt med dem. Jag arbetar just nu med ett projekt som riktar sig till just grundsärskolan, i första hand årskurs 1-6. Vet inte om du har dessa kontakter, men jag råkade hitta din blogg via FB.
Med vänlig hälsning
Mirvi Unge Thorsen

Titta in till Askunge (klicka på bilden). Där finns material, länk till blogg och du kan facebookgilla så får du uppdaterad information om vad som händer.

/Marianne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar!